Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 20191 maaüksuse piires ja tee kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 11:13:35 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 1, 2024 11:11 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 20191 maaüksuse 
piires ja tee kaitsevööndis

Tere Elliko!

Kirjutan seoses ühe vana teemaga – LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, 
Märjamaa vald, Rapla maakond.

Tahtsin Sind teavitada ühest pisimuudatusest. Puudutab see siis seda 
õhuliini ristumiskohta 20191 Oese-Vanamõisa teega. Elektrilevi ning 
ehitajaga koostöös leidsime, et kõik projektis olemasolevad visangud olid 
liiga pikad (130m ning 140m mastide vahed).

Probleemi lahendamiseks lisasime visangute keskele lisamastid, et visangu 
pikkuseid lühemaks saada. 20191 Oese-Vanamõisa tee kaitsevööndisse olime 
sunnitud lisama uue masti – M7A.

Ristumise mõttes läks asi paremaks, Oese-Vanamõisa teega ristumisel on meil 
nüüd tee- ja KP liini vahel 8,3m, mis on parem tulemus kui eelmine lahendus.

Panin Sulle igaksjuhuks uued dokumendid ka manusesse. Anna palun teada, kas 
piisab sellest teavitusest mis ma tegin või tuleb asi uuesti kooskõlastada.

Asjaga nagu ikka, kiire 😃.

Tänud!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 17, 2024 11:00 AM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 20191 maaüksuse piires 
ja tee kaitsevööndis

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 20191 maaüksuse piires 
ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 17.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/4985-6.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.